Entradas populares

martes, 11 de enero de 2011

она што го гледаме денес


Она што го гледаме денес е рефлексија на болка.

Не ви се допаѓа мојот требаше око притисок?
Гледам во очи.

Не сакал да кажам непоследователност?

Сум ја слушал.

Не ви се допаѓа ве прашува што ви се зборува?
Не зборувај повеќе.

Не ви се допаѓа ова Кален?
Ако никогаш не сте ми кажа тоа изгледаше добро.

Не сакале да внесат повеќе никотин од храна?
Признавам со вашето име почна мојата фрустрација.

Она што го гледаме денес е одраз на една од сликите во масло што личи на мене;
но тоа не е

Не ми се допаѓа што оди со лицето на смртта?
Би го ценел насмевка.

Не ме сакал да се молчи?
Потоа ми раскажувале приказни од каде што тие можат да учествуваат.

Не ви се допаѓа мене затруени со пароксетин?
Ќе биде полошо ако етанол.

Не ви се допаѓа толку сентиментални?
Внесете ми амигдалата во страв започна.

Не ви се допаѓа тој носи темно палто внатре во мене?
Би ги гледате вашите крилја.

Вие не како кога бил жив.
А уште помалку сега дека сум на умирање.

Остави ме на мира вечерва, смеам повеќе од носталгија, која критиката